Kundtjänst
Företagsnamn
Arvingarna shop
E-post
Vid frågor kontakta: julia.hansson@demogroup.se
Telefon
Växel – 031 – 45 50 99
Öppettider
Växeln är öppen vardagar mellan 09:00 – 16:00
Adress
Flöjelbergsgatan 3
431 35 Mölndal, Sverige
F.A.Q. – Vanliga frågor och svar
Frakt och leveranstider
Leveranstiden är normalt upp till en vecka, vid signeringar hoppas vi på att ni har förståelse för något längre väntan.
Alla leveranser skickas med Postnord inom Sverige.
Du kan välja mellan tre alternativ:
– Brev
– Postpaket
– Företagspaket
Utanför Sverige tillkommer fraktkostnad enligt Postnords tabell på alla beställningar.
Hur returnerar jag en vara?
Klicka här för att göra en retur.
Instruktioner:
Denna instruktion gäller alla typer av returbegäran.
Vid ansökan av returnummer är det viktigt att du fyller i samtliga fält.
Returnumret är giltigt i 14 dagar och returen måste vara oss tillhanda inom dessa dagar.
Vi kommer kontakta dig per e-post med ett returnummer så fort returbegäran är godkänd.
Alla produkter MÅSTE returneras i originalförpackningar komplett med samtliga tillbehör.
Tänk på att alltid skicka produkten i ytteremballage för att inte skada originalförpackningen.
Förpacka godset väl för att undvika skador.Bifoga en kopia av returbekräftelsen i returen och skicka den till oss.
OBS! Returer som skickas in utan godkänt returnummer accepteras ej.
Integritetspolicy och Cookies
integritetsPolicy
De personuppgifter du lämnar till oss kommer inte att vidarebefordras, säljas, bytas eller delas med andra företag, organisationer eller privatpersoner utan ditt samtycke.
Vi använder enbart information för att kunna ge dig en bra service.
Cookies
Enligt lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft den 25:e juli 2003 så ska besökare på en webbplats informeras om användande av så kallade cookies, samt få möjligheten att förhindra att de används.
En cookie är en liten textfil (oftast mindre än 1kb) som sparas på din dator och lagrar information. Cookies används bl.a för att förbättra webbplatsen för användaren.
Vår webbplats använder den vänliga varianten av cookies, sk. session cookies. När du är inne och surfar på en webbsida, skickas session cookien mellan din dator och vår server för att kunna utbyta information. Bl.a om vad du har lagt i din kundvagn, eller om du är inloggad på vår site.
Vi sparar ingen personlig information via session cookies.
Session cookies lagras inte permanent på din dator, utan försvinner när du stänger din webbläsare.
Det finns säkerhetsinställningar i de flesta webbläsare som avaktiverar session cookies. För det mesta kan man även ta bort eventuella cookies som redan har sparats.
Om du väljer att inte acceptera session cookies på vår webbplats, kommer webbplatsen inte att fungera tillfredställande.
– Vid besök på denna webbplats sker automatisk registrering av din IP-adress för mätning av besöksfrekvens.
Vi använder enbart information för att kunna ge dig en bra service.
Reklamation
Klicka här för att göra en reklamation.
En reklamationen kan göras om t.ex. produkten är trasig, har fått en transportskada vid mottagandet eller dold transportskada.
Instruktioner:
Denna instruktion gäller alla typer av reklamationsbegäran.
Vid ansökan av reklamationsnummer är det viktigt att du fyller i samtliga fält.
Vi kommer kontakta dig per e-post så fort reklamationsbegäran är godkänd.
Payson – Säkra betalformer